Categorieën

Veelgestelde vragen

Bezorgen

  • 1. Bezorgt Kater Funsport ook in het buitenland?
    Kater Funsport bezorgt ook in het buitenland, je kunt jouw buitenlandse bestelling gewoon plaatsen in de Webshop. Sommige landen zijn uitgesloten voor bestellingen in de webshop daar wij voor deze landen de verzendkosten moeten aanvragen. 
  • 2. Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen?
    Kater Funsport streeft ernaar jouw bestelling de volgende dag te leveren, indien de bestelling binnen is voor de post komt om 1600 uur. Echter hier kunnen wij niet altijd aan voldoen. De uitzonderingen en voorwaarden kun je hier vinden. Tevens zal er contact met je opgenomen worden indien de levertijd om wat voor reden dan ook vertraging oplevert. 

Producten informatie

  • 1. Waar kan ik meer informatie vinden over de producten in de webshop?
    Indien je meer informatie wilt hebben over een product kun je natuurlijk contact met ons opnemen, bij de producten in onze webshop staat een "advies nodig?" -knop. 
  • 2. Zijn de artikelen in de webshop ook in beide filialen aanwezig?
    De voorraad in de webshop is de samengevoegde voorraad van beide winkels en een centrale voorraadlocatie. Tevens kan het zijn dat de voorraad van de leverancier in bepaalde gevallen meegenomen is. Je kunt dit per artikel zien nadat de maat en evt kleur gekozen is onder "op voorraad in". Voor nog exactere voorraadinformatie betreffende een bepaald artikel kun je contact opnemen met ons via de "advies nodig?" -knop bij het betreffende artikel. 

Account

Algemeen

  • 1. Wat zijn algemene voorwaarden?
    In de algemene voorwaarden zijn voorwaarden vastgelegd die gelden bij een bepaald soort overeenkomst, in dit geval een overeenkomst op afstand. Hier moeten de verkoper en koper zich aan houden. Deze voorwaarden worden gedeeltelijk europees vastgelegd, waardoor koper en verkoper hier dus niet zomaar een uitzondering op mogen maken. Meestal ter bescherming van de koper. De algemene voorwaarden van Kater zijn hier in te zien. 
  • 2. Doen jullie ook aan een laagste prijs garantie?
    Kater Funsport levert goede kwaliteit producten, veel service, hoge mate van klantvriendelijkheid en scherpe prijzen. Ongetwijfeld zal er door onze collega's wel eens een lagere prijs gegeven worden. Laat het ons dan ook weten, graag bekijken wij per geval of we mee kunnen of niet. Uit ervaring blijkt wel dat wij door scherp inkopen ook zeer concurrerende deals kunnen sluiten. 
  • 3. Kan ik ergens mijn reactie achterlaten?
    Je kunt jouw reactie achterlaten via de beoordelingssite van Kiyoh. De reacties die geplaatst worden zullen wij gebruiken om onze klantvriendelijkheid, service en bedrijfsvoering te optimaliseren. Hiermee help je ons dus de site en service beter te maken, maar ook andere consumenten kunnen hier veel waardevolle informatie uit halen.  
  • 4. Kan ik chatten met kater?
    Tijdens openingstijden kun je Kater Funsport bereiken per mail, telefoon en chat. Daar de winkel regelmatig zeer druk is kan het raadzaam zijn de chatfunctie te gebruiken als deze beschikbaar is. 
  • 5. Wat is het adres van Kater Funsport
    Je kunt de winkels van Kater vinden in Alkmaar en Hippolytushoef. Hier de link naar onze winkelinformatie pagina. 



  • 6. Kan ik bij Kater werken?
    Kater Funsport zoekt regelmatig nieuwe medewerkers. Als er vacatures zijn staan ze op de vacature pagina



Bestellen

  • 1. Ik heb nog nooit iets bij Kater Funsport besteld. Kan ik zomaar bestellen?
    Ja, je kunt zonder enige lidmaatschap of inschrijving artikelen direct via de website bestellen. We hebben natuurlijk wel wat gegevens van je nodig, anders kunnen we jouw bestelling niet versturen. 
  • 2. Hoe werkt dat, online bestellen in de kater funsport webshop?
    Online bestellen bij Kater Funsport kan 24 uur per dag, 7 dagen per week en is heel eenvoudig:

    1. Surf door de Kater Funsport online webshop en klik het artikel aan waarin je geïnteresseerd bent. Je kunt dit artikel nu toevoegen aan de winkelwagen.

    2. Nadat je het product hebt toegevoegd aan de winkelwagen zie je bovenin het scherm achter het winkelwagentje het aantal artikelen dat daarin zit met het daarbij behorende bedrag. 

    3. Wanneer je op het winkelwagentje klikt zie je de inhoud verschijnen van jouw winkelwagen. Je kunt hier het aantal en de maat wijzigen, tevens kun je hier nog producten uit de winkelwagen verwijderen. Je kunt hier ook de verzendwijze kiezen. 

    4. Tijdens de volgende stap kun je inloggen in jouw bestaande account als je nog niet ingelogd was. Tevens kun je ervoor kiezen indien je geen account hebt jouw gegevens in te vullen. 
     
    5. Vervolgens kies je voor een betaalmethode.

    6. De volgende stap geeft een overzicht van de door jou bestelde artikelen, de contactgegevens, het afleveradres, de betaalmethode, alles overzichtelijk op 1 factuur. 

    7. Ter afronding kom je terecht in de door jou gekozen veilige betaalomgeving waar je jouw bestelling zal afrekenen waarna de bestelling definitief naar ons wordt verstuurd.

    Je ontvangt nadat je terug bent gekeerd naar de webshop een bevestiging per email. 

Betalen

  • 1. Het liefst betaal ik per ideal, kan dat?
    Je kunt bij ons per ideal betalen, wij adviseren dat onze klanten ook daar dit een zeer veilige en snelle methode is.
  • 2. Kan er alleen met ideal betaald worden?
    In Nederland is Ideal de meeste gebruikte betaalmethode. Het is veilig, snel en gebruiksvriendelijk. Direct na betaling in de webshop zien wij via onze betaalpartner OGONE dat er betaald is, de order is daarmee dus direct bevestigd en verwerkt. Maar er kan ook gekozen worden voor andere betaalmogelijkheden zoals visa en mastercard bijvoorbeeld. Deze worden allemaal in de winkelwagen genoemd.